Magyarország - Chile - Nagy utazás

Magyarország - Chile - Nagy utazás

Santiago de Chile - a főváros

2022. szeptember 09. - RigóandCsuri

Santiago lakóinak száma 8 millió körüli. (Magyarországon kb. 9,5 millióan élnek!) Nagy itt az élet!

A városnak van egy új és egy régi központja. A régi kissé rendezetlen és zajos. A falak tele graffitikkel, rengeteg a kóborkutya. Itt él a bevándorlók többsége, ez még színesebbé teszi a városi létet.

Az új központ rendezett és tiszta. Jól megférnek egymás mellett a korábban épült patinás épületek és a modernek. Itt található Latin Amerika második legmagasabb épülete, a Costanera Center (300 m).

Én mindkét részt imádtam:) Már csak a spanyol beszédet hallani is élvezet számomra! 

Ha vezetni akarsz itt, jobb ha felkészíted magad! Szemfülesnek kell lenned, már csak egy sávváltáshoz is. Viszont itt fedeztem fel azt is, hogy a távol kelet autóipara milyen hatalmas. Szinte minden nap látok egy-egy új fajtát! Mióta itt vagyok, legalább 20 új típust láttam.

Az emeberkről, akikkel itt találkoztam, én csak jót tudok mondan. Nyitottak és segítőkészek. 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://letsgotochile.blog.hu/api/trackback/id/tr4417928057

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása